Kolik závodů jsi absolvoval, tolikrát víc máš pravdu...?


https://meziprekazkami.blogspot.com/2020/01/kolik-zavodu-jsi-absolvoval-tolikrat.html#more
OCR komunita ví... :)


Můžu k tomu jen říct, že jsem ke konci roku 2019 prohlížela svou statistiku a vyšlo mi z toho následkující: od května 2015 -  70 OCR závodů (po celé Evropě) a přibližně stejný počet trailových a silničních závodů. Ale nebojte, nebudu touto informací začínat každou konverzaci na sociálních sítích a také nemám pocit, že by mě to opravňovalo k poučování, hodnocení a odsuzování všech okolo. A to dokonce i přes to, že jsem drtivou většinu závodů "neabsolvovala", ale uběhla. Jedenkrát mně, pravda, postihlo DNF ze zdravotních důvodů, tento neslavný počin ale do statistik nezapočítávám. 

Zdravé sebevědomí, sebereflexi a soudnost do roku 2020 vám přeje

Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj případný komentář!

Oblíbené