Kde trénuji



Tréninky se snažím mít co nejpestřejší a v rámci každého týdne obsáhnout pokud možno vše. Občas není jednoduché skloubit dohromady veškeré povinnosti, starosti i radosti, ale člověk si vždycky najde čas na to, na co chce. Všechno ostatní jsou výmluvy. 


Kde obvykle běhám:

Divoká Šárka

Obora Hvězda


Cyklostezka podél Vltavy a Botiče


Ladronka


Asi patřím mezi menšinu, ale nejoblíbenějším typem tréninku jsou pro mě intervaly. Nic stereotypního, střídání tempa mě baví a rychle to utíká (doslova).

FreshKruháč
Jak název napovídá, jde tu hlavně o klasické kruhové tréninky, ale já mám ráda svůj klid a všechno radši dělám s rozvahou, takže jsem si oblíbila trochu jiný typ vedeného tréninku tzv. "Silovku". Po svižnější rozcvičce na zahřátí následuje kolečko šesti stanovišť, kde se střídají dva cviky. Od mrtvých tahů, přes military press až po mé oblíbené "tousty na baru" :) - toes to bar (TTB). Nepřeberná škála hlavně silových cviků, kdy hlavní roli hrají osy, jednoručky, kettlebelly, TRX, expandéry, bedny... a vlastní váha. Záleží jen na trenérovi, co si nachystá a jak trénink nakombinuje.
Sem tam zajdu i na klasický kruháč, to hlavně když si chci připomenout, že trénovat se dá i v hektičtějším tempu (kardio).
V současné době nejraději chodím na hodiny vedené Milanem Bébrem, Jackie Tranem a napjatě čekám, jestli se po konci závodní sezóny zase vrátí Dominik Dvořák. Jeho tréninky mě dokázali vždycky dokonale zničit.

web: FreshKruháč

Náhodný kolembicák je tady pojem... :)
Vánoční Freshvolejbal

DrFit
Fitness centrum, které mi vyhovuje ze tří důvodů:
1) mám to blízko
2) mají otevřeno non-stop
3) mají tam i menší crossfitovou místnost, kde se dá potrénovat základní ručkování, šplh, jednoduchý multiring a flying monkey

Navíc nemají problém s tím, když si přinesu vlastní hračky (kolíky, koule). Naopak, začnou kolem chodit zvědavci a chtějí si to zkusit. Nevěřili byste, jakým komunikačním prostředkem může být takový obyčejný dřevěný kolík :D
Když je fakt hnusně, dá se tu zastat i část běžeckého tréninku na páse. Upřímně to nemám moc ráda; kilometry se vlečou a jak jsem zvyklá koukat, kde co lítá, občas ztrácím balanc.
Jinak jde o velmi slušně vybavenou posilovnu, kde se lze vyřádit dle libosti.
Kromě toho všeho je fitko výborné místo, kde by se dali provádět sociální studie. Tím mám na mysli například takové ty reprezentanty v narcizmu a různě vyvinuté brojlery, jejichž smyslem bytí je neustále se pozorovat v zrcadle :D

web: DrFit



Lezení
Občas si zablbnu někde na venkovním hřišti. Dají se najít i docela velké stěny, kde si lze slušně zatraverzovat. Když chci jít pod střechu, tak nejčastěji do Lokalbloku. Vyhovuje mi, že se tam můžu "zašít" do dětské sekce a nikdo tam neciví na to, že lezu v běžeckých botách... :)

web: Lokalblok
 


Predator Gym (Plzeň)
Když si chci nadělit trénink za odměnu, udělám si výlet do Plzně. Predator gym je zaměřený hlavně na OCR a tak je možné si tu vyzkoušet kde co: kruhy, kolíky, rybí schůdky, vlnu, ninja jumpy, občas i venku velké překážky, které mají na závodech. Novinkou je hexagon a flying wheels. Co víc si přát... Jen kdyby to tak bylo o něco blíž.

web: Predator Gym






Občas mám chuť otestovat něco nového a vypravím se do jiného sportcentra/tělocvičny. Plánuji sepsat nějaký přehled, co stojí za vyzkoušení. 

Související články:

Kde trénovat OCR - Predator Gym
Kde trénovat OCR - překážky v Praze
Kde trénovat OCR - Fitness svět pod Palmovkou

Videa z tréninků - kanál YouTube

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj případný komentář!

Oblíbené